saeed ebrahimi

saeed ebrahimi

بهترین وب سایت ها و برنامه ها برای پیدا کردن آپارتمان 

در این مقاله به بهترین وب سایت ها و برنامه ها برای پیدا کردن آپارتمان پرداخته ایم.


اگر آماده شروع شکار آپارتمان هستید و می‌خواهید بهترین آپارتمان را پیدا کنید، اما ساعت‌ها را برای اختصاص دادن به این فرآیند ندارید، یک راه‌حل ساده وجود دارد - از یک برنامه یا وب‌سایت برای کمک به جستجوی خود استفاده کنید!

منابع بزرگی وجود دارد که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند، از تورهای سه بعدی مجازی گرفته تا محاسبه مبلغی که مستاجر می‌تواند ماهانه پرداخت کند. برخی حتی اطلاعات مالی و امتیاز اعتباری شما را در اختیار مدیران بالقوه املاک قرار می دهند تا بتوانید آن مکان جدید عالی را امضا کنید، پرداخت کنید و آن را قفل کنید، همه با یک لمس انگشت! با گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب، ما آن را به برنامه‌های اجاره‌ای مورد علاقه خود که در حال حاضر برای iOS، Android و آنلاین در دسترس هستند، محدود کرده‌ایم.

 

 

 

Melk20.com

سایت melk20 یکی از سایت های محبوب در زمینه اجاره آپارتمان و همچنین تبلیغ ملک شما برای مستأجران می باشد. ملک20 با استفاده از اپلیکیشن و سایت خود اقدام به ثبت آپارتمان جهت فروش و اجاره می نماید و معمولاً کاربران این سایت بازخورد خوبی می گیرند. بازدید هر ملک در این سایت روزانه 150 تا 200 نفر می باشد که اکثر آنها به عنوان مشتریان هدف شناخته می شوند.

 

Apartments.com

تا به حال، مطمئناً یکی از آگهی‌های تبلیغاتی آن‌ها را دیده‌اید که جف گلدبلوم در نقش مدیر اجرایی عجیب و غریب برد بل فلاور بازی می‌کند. اما Apartments.com فقط به دلیل تبلیغات خنده دار محبوب نیست. برنامه آنها به شما امکان می دهد هزاران لیست اجاره ای را جستجو کنید، لیست هایی را بیابید که دارای تورهای ویدیویی و سه بعدی هستند، مرزهای جستجو را روی یک نقشه تعاملی ترسیم کنید و به صورت آنلاین درخواست دهید.

آنها به دلیل ارائه در دسترس بودن در زمان واقعی بر روی یک صفحه مبتنی بر نقشه محبوب هستند، آنها همچنین امکانات ارائه شده توسط هر جامعه و هزینه های پنهان را فهرست می کنند. فیلترهای دوستانه با نشان دادن طیف وسیعی از گزینه‌ها، از جمله محدوده قیمت، مدارس اطراف، محدودیت‌های درآمدی، گزینه‌های مسکن دانشجویی، رفت‌وآمد روزانه یا حتی فاصله‌ای که یک آپارتمان خاص از نوار مورد علاقه‌تان دارد، جستجوی شما را ساده می‌کند. آنها لیست ها را تأیید می کنند، کلاهبرداری ها را کاهش می دهند، و راهنماهای محله ای را برای افراد جدید به هر شهر ارائه می دهند.

کاربران اندروید
کاربران اپل


آپارتمان برای اجاره توسط اجاره (ABODO)

آپارتمان برای اجاره توسط Rentable یکی از راحت ترین برنامه های آپارتمان در بازار است. با بیش از یک میلیون لیست تأیید شده از ساحل به ساحل، از جمله هزاران لیست منحصر به فرد و یک نقشه جستجوی آسان با فیلترها، آنها هر آنچه را که برای یافتن و اجاره مکان بعدی خود نیاز دارید، در اختیار دارند. این برنامه حتی به شما امکان می‌دهد یک تور را برنامه‌ریزی کنید، یا به صورت مجازی در تلفن خود به گشت و گذار در ملک بپردازید، مستقیماً با مدیر املاک تماس بگیرید، اجاره نامه خود را امضا کنید و موارد دیگر.

ABODO مستقیماً با مدیران املاک کار می کند تا در دسترس بودن، امکانات رفاهی و قیمت را در زمان واقعی ارائه دهد و پوشش سراسری را با تأکید بر دانشجویان و متخصصان در اجاره در نزدیکی دانشگاه ها و مناطق مرکز شهر ارائه می دهد.

کاربران اندروید
کاربران اپل


Craigslist

Craigslist که توسط بسیاری به عنوان وب‌سایت اصلی اجاره‌ای در نظر گرفته می‌شود، نه تنها هنوز وجود دارد، بلکه می‌تواند ابزار ارزشمندی برای کارآگاهان باهوشی باشد که به دنبال یک معامله شیرین هستند. از آنجایی که مالکان و برخی از مالکان می توانند مستقیماً به صورت رایگان پست کنند، به معنای واقعی کلمه صدها لیست وجود دارد. کاربران می توانند امکانات رفاهی را انتخاب کنند، محدوده قیمتی را تعیین کنند، تعداد اتاق خواب ها و موارد دیگر را انتخاب کنند.

نکته منفی این است که برای شناسایی کلاهبرداری های احتمالی و حذف لیست های تکراری باید دقیق باشید. نکته مثبت: با جستجوی نیازهای خود به صورت روزانه یا در برخی موارد ساعتی، می توانید قبل از هر کس دیگری بهترین معاملات را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید!

کاربران اندروید
کاربران اپل


هات پد ها

HotPads برای افرادی طراحی شده است که به دنبال نقل مکان به شهرها و مراکز شهری هستند و اجاره های موجود را در سراسر کشور نمایش می دهد. برخی از ویژگی‌های آن‌ها عبارتند از جستجوی مبتنی بر نقشه، جزئیات مربوط به مدارس مجاور، پارک سگ‌ها، اشتراک دوچرخه، امتیاز پیاده‌روی و موارد دیگر. یک ماشین حساب رفت و آمد برای کمک به شما در رسیدن به موقع وجود دارد. آنها حتی یک دکمه اشتراک گذاری دارند که به شما امکان می دهد لیست کامل را به خانواده و دوستان منتقل کنید! هات‌پد در حال حاضر متعلق به Zillow است، اگرچه در ابتدا در سال 2005 راه‌اندازی شد.

کاربران اندروید
کاربران اپل

 


Trulia Rentals

با Trulia Rentals، یکی دیگر از املاک متعلق به Zillow که از اواسط دهه 2000 در فهرست گزینه‌های موتور جستجوی املاک و مستغلات قرار دارد، برخی از محله‌های بالقوه جدید را شناسایی کنید. رابط بصری Trulia به کاربران اجازه می دهد تا نتایج جستجو را بر روی نقشه یا بر اساس فهرست یا شبکه مشاهده کنند. آنها اطلاعات مکانی خاص را در مورد مدارس محلی، امکانات رفاهی، و زمان رفت و آمد با ماشین حساب، و همچنین رتبه بندی محله ها، امتیازهای پیاده روی، خط مشی های حیوانات خانگی، منابع LGBTQ و جستجو بر اساس گزینه های ناحیه مدرسه ارائه می دهند.

Trulia Rentals همچنین یک ویژگی با یک کلیک ارائه می دهد که به اجاره دهندگان علاقه مند اجازه می دهد بدون پر کردن فرم های اضافی یا لیست کردن آپارتمان خاصی که به آن علاقه مند هستند، مستقیماً با مدیر املاک یا یک عامل اجاره در تماس باشند. در رقابت برای فضای مناسب. ، هر ثانیه محسوب می شود!

کاربران اندروید
کاربران اپل


اجاره زیلو

Zillow Rentals برای مقایسه نرخ اجاره املاک موجود عالی است و به شما امکان می دهد نقشه خود را برای مناطق مورد علاقه خود ترسیم کنید. این برنامه به کاربران امکان دسترسی به مکان‌های اجاره‌ای در سرتاسر آمریکا و جستجوهای شخصی‌شده برای بررسی مواردی مانند پارکینگ سرپوشیده، استخرها و حیوانات خانگی را می‌دهد. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که جستجوی آپارتمانی را که بیشتر در مورد آن هیجان زده اید ذخیره کنید.

این برنامه به عنوان یک ابزار عالی برای تحقیقات آنلاین نیز کار می کند، با ابزار Zestimate که قیمت تخمینی املاک اجاره ای را در کد منطقه داده شده ارائه می دهد. شما می توانید یک نمایه در برنامه ایجاد کنید که به شما امکان می دهد با یک برنامه برای چندین آپارتمان درخواست دهید و حتی اجاره خود را از طریق تلفن خود پرداخت کنید.

کاربران اندروید
کاربران اپل


زامپر

Zumper که به دلیل دانش عمیق خود در مورد بازارهای اجاره محلی شناخته شده است، برای شکار آپارتمان های حرفه ای شلوغ در حال حرکت عالی است. واحد خود را به صورت آنلاین در برخی از شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس و نیویورک با Instarent رزرو کنید و به دلیل توصیف آنها از مکان های دیدنی اطراف، الگوهای آب و هوای سالانه و رویدادهای محلی که بر اساس مکان جستجو ارائه شده است، هنگام ورود احساس راحتی کنید. این برنامه زمانی که لیست‌های اجاره‌ای که نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند اعلان‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کند و به یک متخصص اجاره برای برنامه‌ریزی و تأیید تورها پیشنهاد می‌دهد.

آنها گزارش اعتبار فعلی شما را از TransUnion برای برنامه‌های اجاره ارائه می‌کنند و به مدیر ملک جدید شما اجازه می‌دهند تا از طریق برنامه به آن دسترسی داشته باشد. ویژگی‌های سرگرم‌کننده شامل پیش‌صلاحیت برای یک آپارتمان، رزرو تور، ارائه پیشنهاد، و در برخی مکان‌ها، امضای قرارداد اجاره جدید و پرداخت اجاره و ودیعه است که آنها را به بهترین شکل برای تکمیل فرآیند اجاره تبدیل می‌کند.

کاربران اندروید
کاربران اپل


آپارتمان اسکس خود را پیدا کنید

جوامع آپارتمانی ما از سن دیگو تا سانفرانسیسکو و شمال غربی اقیانوس آرام در برخی از مکان‌های پرطرفدار در ساحل غربی گسترده شده‌اند. چه به دنبال زندگی در لس آنجلس باشید، چه به دنبال اقامت در سن خوزه یا استراحت در اوکلند باشید، ما می توانیم کمک کنیم. از میان زندگی شلوغ شهری، آسایش آرام در حومه شهر، آفتاب و شن و ماسه در ساحل، یا ماجراجویی در فضای باز و طیف وسیعی از امکانات رفاهی در محل و پلان‌های طبقه که از استودیوها تا آپارتمان‌های دو خوابه تا خانه‌های شهری را در بر می‌گیرد، انتخاب کنید. سبک و بودجه شما هر چه باشد، ما انجمنی داریم که برای شما مناسب است.

جهت اجاره آپارتمان سایت MELK20 را کاوش کنید و در مورد اجاره و قیمت‌های ویژه اجاره یا نقل مکان بیشتر بدانید.

saeed ebrahimi
saeed ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋